HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2010.04.29. 12:56 I-SEE-STARS

Az angolomról annyit,hogy látszólag megjegyeztem ezt azt,mert a feladatsor 80%-ban jól használom. Aztán gondolok egyet,és rosszul használom.Majd megint helyesen. Pl primkó mondatokat fordítgatok le,hogy rögzüljön,és egy pillanatig se kelljen ilyen alapokon lamentálni. Ilyeneket hogy Are they old or new? They are new. Bruháháháhá nem ez a lényeg. Hanem. Egy sorral fölötte helyesen kérdezek. Is the lamp also new? Alatta simán bevágom hogy 'The children are good?'ahelyett hogy  Are the children good? Úgy látszik csak az Is-nél tudtam megjegyezni,hogy előre pakalom,az are-nál már nem. ... Ennyit rólam.... Nevetséges.

Máskülönben pedig annyira hiába tanulok. Töri vizsgára is annyit készültem (az utolsóra) mint tárgyra összességébe véve 2 év alatt nem,már a fülem ketté állt tőle, már a legcifrább összefüggéseket is észre vettem,és mennyit sikerült produkálnom? Egy kettest. Azt hittem felrobbanok. Mondjuk a feladatok eléggé kitolósak voltak, pech, karikatúra értelmzésben úgy látszik lámi vagyok. -.-

Tegnap behalt a klaviatúrám. Először mindenféle ablakokat kezdett megnyitogatni ha rányomtam egy bötűre,aztán azt mondta hogy nyíí és nem csinált többet semmit. Nem vettem a Media Marktba 24ezres klavot,csak egy 1600.forintosat,azt is sajnáltam. De enélkül meg nem megy.

Holnap pedig elballagok. Örülnöm kéne? Azért... rossz.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr434994140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása