HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2011.02.12. 18:46 I-SEE-STARS

I'm alive

....Norka kérdésére válaszolva. Mondhatnám,hogy szégyenlem magam, de nem teszem. Az igazság az,hogy lett tévénk,ami együtt járt azzal,hogy ismét nézhettem Horatio Caine-t <3 meghát tombol a gengsztermánia, Keresztapát nézek,meg Boardwalkot és nemsokára jön az új film adag... :] A vas is kicsit jobb lett,a net is meg van most oldva, így többet játszom,meghát sokat hódolok angolozási-olvasási szenvedélyemnek is. Nincs sok kedvem így írni,meg annyira nincs is mit.  Hacsak most azt nem,hogy már komolyan nincs kedvem (félek )utcára mozdulni... Hétfőn suli volt,mit ad isten, szerda este (természetesen, amikor a születésnapomat illett volna ünnepelni) már ráz a hideg... benyeltem már megint valamit... -.- 2 napig állandó hőemelkedés, izületi fájdalom, meg égett,fájt a szemem. A téli szünetben is végig folyattam a taknyom. Szóval,nekem mostmár épp elég is volt a télből. Sose voltam beteges,de ez már rajtam is kifogott. Inkább az érdekelne,hogyan kell szobaantennával az rtl klubot olyan jó minőségben behozni mint a másik kettő foghatót... :D Mert pont az rtl-t nézném,és pont az a leg otrombább. Persze. :] Ja,igen, hol vagyok elveszve,és hova tűnt a stílusom? Nem tudom,vagy benn rekedt a cimbora,vagy elhagyott.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr64994225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_74280 2011.02.13. 19:09:13

jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást!
süti beállítások módosítása