HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2010.02.15. 14:24 I-SEE-STARS

Most akkorát káromkodnék,hogy szem nem maradna szárazon.... Hogy az a mennybéli...

Legszívesebben úgy kezdeném mi a jó édes -sííííííp- azt bazdmeg.

Lenyugszom. Tököm kivan.

Összeszedem magam. Írok. Na.

A tegnapi nap után (egy pohár üdítőn osztozkodtam egész nap stb) meg úgy ámblokke az egész rühes tetves hónap után (mi hónap,dec.20-tól!) ma végre megjött a nyugdíj, befizettük érettségit, jött az sms,hogy fel lehet venni a lóvét,huhh de klassz,vége ennek az istentelen időszaknak,s idáig nem süllyedünk sose,fellélegzés stb. Ülök a kanapén, ebédelek (főtt ételt istenem mikor volt ilyen),nézem a Szomszédokat békésen... egyszer csak egy klatty hang kíséretében elnémul minden. A Szomszédok,a hűtő,s gépem drága búgása is. Áramszünet tán? Lófaszt. Múlthéten egy kábel már megadhatta magát, ugyanis a budiban és a konyhában nincs áram. Lessem villanyórát,egy biztosíték van levágva. Klatty-klatty,semmi. Muternek még szikrázott is,de áram nem jött. Bazdmeg. Na,az úristenit,nehogy már egy gondtalan nap legyen. Nem tudom miért,míg anyám lement elemért,addig gondoltam én is megpróbálom,klattyantok rajta egyet. S nini,a hűtő megint elkezdett búgni. Kérdés,még meddig bírja,s meddig van áram,a lényeg az,hogy beszartam. Na azért álljunk most már meg. Eddig nélkülöztem,most épp hála a magasságosnak nem,de reánk száll 5óra fele a sötétség,s én mint egy múmia kushadjak itten a sötétben s a síri csendben?! Ez a tragédia kezd átformálódni egy monumentális komédiává, csak ne én lennék a fő szereplője...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr724994087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VooDoo 2010.02.15. 19:30:59

Nem akarlak beszaratni, de a régi szociban épült panelekben (mi is olyanban lakunk, csak azért mondom) nagyon szar a kábelezés, nézzétek végig a konnektorokat, hogy nem-e olvadt le/füstölt el valamelyik vagy ilyesmi, mert erősen zárlatesélyesek. Olyat pedig nem érdemes kapni, mert kigyulladhat a lakás a picsába. Nehogy éjszaka érjen meglepetés, vagy amikor nem vagytok otthon. Az én forrásaim szerint egy újrakábelezés cirka fél milla körül van. Szomszéd még nem ruházott be rá, pedig náluk annyi történt, hogy a kábel végig gyulladt nekik a falon, és kiégetett egy konnektort a végén, a mákjuk annyi volt,hogy le is olvadt mindjárt, és elaludt a tűz. Nálunk a fürdőszobában sült egy 2 irányú konnektor. Villanyszerelő pedig mindenképpen nézzen rá a kapcsolópanelre legalább.

Ismeretlen_57955 2010.02.15. 21:35:46

Nem tojtam be,és a konnektorokat nem kell végig nézni,ugyanis nincs egy ép se a lakásba. Összevissza vagyunk már hosszabítózva,jah, rá fog nézi egy kompetens személy,remélem nemsokára. ;S
süti beállítások módosítása