HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2009.12.25. 11:35 I-SEE-STARS

Kis karácsonyi látkép

A nagy karácsonyi tralla-lallázásban és is eleresztek az élmény batyumból egy semmitmondó kis postot. Kezdjük ott,hogy idén se volt semmi hangulatom. Kezdjük ott,hogy a tévében menő filmeket,minden évben lejátszák (gondolom mindenki észrevette,hogy karácsony három napján az összes mesét-családi vígjátékot-és romantikus filmet lenyomják,az év többi részére marad az akció) s én herótot kapok az ömlengős,heppi endes gazdag-boldog-szép vagyok amcsi filmektől. Kezdjük ott,hogy nálunk nem volt még össznépi zabálás sem,mindenki random,külön-külön csippentett fel valamit (menü se volt igazából.) Kezdjük ott hogy ilyen rossz bejglit,mint az idei,még nem ettem. Ez vonatkozik a szalon cukorra is. Kezdjük ott,hogy nem volt ajándék. Egy pakli gyufa se. Kezdjük ott,hogy 24.-én este,tök egyedül néztem a Shreket majd a Reszkessetek betörőket. Kezdjük ott,hogy volt már kellemes,boldog,depressziós karácsonyom,de ez most konkrétan unalmas. Konkrétan nincs kedvem itthon ülni. Kezdjük ott,hogy szükségem lenne egy ágyra,hogy ismét kis szobácskámban aludhassak. Kezdjük ott,hogy nem tudok tanulni,mert nincs kedvem. És fejezzük be ott,hogy lazítanom kéne vizsgaidőszak előtt,konkrétan egy bizonyos valakinek el kéne lazítania. Khm-khm. (Ezzel a bizonyos valakivel jól összetruccoltam azon az ominózus hajón,tyű de jó buli volt azt a mindenségit)

(Máskülönben kezdek halkan kétségbe esni,édas anya már nem dolgoik,ugye,és khm, már nincs egy forintja se. Éljenek a milliók valahol a számlán.)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr44994045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_74280 2009.12.25. 12:43:20

hát ez így télleg nem túl rózsás. panaszkodhatnék, hogy én meg dolgoztam szenteste is és ezért nálunk sem volt semmi közös evés, ajándékozás, örömködés. de inkább csöndben maradok...
süti beállítások módosítása