HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2009.10.19. 17:37 I-SEE-STARS

Epic Fail - Alsó tízezer

Emlékszem,ifjúságom hajnalán  csenevész álomként persze én is zenekarosdizni akartam, de ez nálam hamar elmúlt,mert hiába lennék zseniális arc,másvilág,és nem az enyim.Persze irka-firkálgattam is lelkesen hol könyvet próbáltam,hol dalszöveget,de "műveim" mindig fumingáltam - egészséges önkritika vagy drákói szigor magammal és képességeimmel szemben,döntse el mindenki maga,aki olvasott már tőlem pár szösszenetet. Még ha alkalmam nyílt volna rá,se szabadítom rá a világra.Nos, Dandy mesélte,hogy már nincs is Soffi [daaannggg...] mert a Laca meg a Zsófi új mókába kezdett,mégpedig a hatalmas intellektuális apparáttal kidolgozott 'Alsó tízezer' néven futó projectbe. Persze,utána kémleltem,mi ez a nem túl bizalom gerjesztő remekmű,és jútyúbon sikerült is meglelnem-nem csalódtam. Igazi EPIC FAIL.

-Tomi féle cintányér effekt-

 

 

Azért a Soffi ennél színvonalasabb produktum volt,akkor is,ha az új 'dizájn'-t elcseszték.

Csak kontrasztként. 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr584994004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mettike 2009.10.26. 15:23:11

Az a srác piros Tevás poloban olyan ismerős volt:D aztán rájöttem:D smároltunk vcele szigeten,ráadásul egymás után,és az én iskolatársam volt egyébként!már csak egy kérdés! Mit keres ott?:O

Ismeretlen_57955 2009.10.26. 22:32:48

:DDDD LOOOOOL. Nem tudom mit keresett ott :DDD
süti beállítások módosítása