HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2009.08.15. 17:48 I-SEE-STARS

Natasa egy segg. Én Szonyecska helyébe bizony isten szájon rittyentettem volna. Egy éve titkos-de szabad eljegyzésben volt Andrej herceggel,akinek apja miatt kellett várni egy évet az esküvővel,és ezért meghagyta,ha meggondolja magát az egy év alatt,akkor nyugodtan vissza léphet. Elmennek Moszkvába,bálokba,estélyekre,s kapja magát és bele szeret Anatoleba,aki -ugyan magáról nem feltételezné-de gazember-tulajdonképpen titkon nős,csak fizet az apósnak hogy kussoljon,és nőtlennek tűnjön. Csinos fiatalember,kapja magát és elkezdi csapni a szelet ennek a libának,aki be is dől neki. -Tovább nem tudom mi lesz,még nem olvastam tovább :D- De az már tény,hogy megírta Andrej herceg testvérének,hogy nem köt házasságot,visszalép. Nos,tulajdonképpen mindezt azért írtam le,mert ebbe a buta  nőszemélyben tökéletesen felismertem régmúlt önmagam. De ebből a buta libaságból hála a magasságosnak kinőttem. Remélem. Élesben azóta nem gyakorolotam. o.O

 (Íme egy újabb kevésbé irodalmi műgondal készített bejegyzés,jahj mivan velem)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr94993954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása