HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2012.01.17. 21:42 I-SEE-STARS

Csókolom!

Méltatlan módon elhagytam ezt a felület, és átnyergeltem máshova komolykodni; de rá kellett jönnöm, unom a komolykodást, azt meg főleg, hogy szellemileg mindig frissnek és harmatosnak mutatkozzak, amikor tulajdonképpen semmi gondolatom nincs, és szellemi horizontomon épp nem világlik semmi fennkölt,csak a ValóVilág. Lássuk be, én se tudok mindig szakmázni. A suli mellett szakmázok és ötletelek a zsiráfba eleget, itthon mikor leeresztek már nincs kedvem világot váltani, vagy ha lenne is, hát már agyam nincs hozzá. Szóval... mea maxima culpa, úgy határoztam, nem alakosodom és pozőrködök tovább, hanem úgy ahogy van, s tettem ezt mindig, hozom magam ide, ha éppen jólesik. Elvégre életem minden kérdéséről nem kell tudományos disszertációt írnom, főleg ha a válasz magam előtt is ködös. Férfi témában pedig mikor nem az. A Love&Szex rovatban nagy apostol vagyok, de ez nem jelenti azt, hogy a magam dolgaiban is a napkeleti bölcsek egyike lennék. Unfortunately not. De most megyek bevackolni a széteső ágyamba, Weigall Nerojával.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr774994234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása