HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2010.12.03. 11:09 I-SEE-STARS

Misztikus nevem

 

A vágy.


Nem meglepő módon,bár nő vagyok,azért szikla,vagy kőtömb én se, noha hatványozottan jobban tűröm a fizikai érintkezés hiányát, mint a férfiak általában. Pont. Természetesen fontos az érintés,az érzékiség, az ölelés,de nem okvetlen tartom magam a vágyak emberének-persze folyton vágyok (erre-arra-amarra) de ez leginkább megmarad szellemi síkon,s-ahogy végig pislantunk életemen- nem igen bontakozik ki a fizikain. A hétköznapokban apró hőfokon rezgek,s kivételes esetekben bújik csak elő belőlem ez az ominózus tomboló szenvedély-keveseknek sikerül ezt elérnie.

Az Eón.

Folyton és örökösen újrakezdek,újjászületek,és mindig keresek valamit. ("Nem tudom hová igyekszem,de oda határozottan megyek.")  A fejlődni, tágulni vágyó emberekkel ez mind így van. Ha pedig magamtól nem moccanok,az élet mindig gondoskodik,hogy mocorogjak.

A diadalszekér.


Ténylegesen örökké küzdök,legtöbbször magammal,kevésszer a világgal- bár az utóbbival kényelmesebb lenne,az a könnyebb. Hisz az ember önmagának hatalmas ellenfele. Egy egy ütközet megnyerése- legyen az olyan apróság,hogy túlléptem a korlátaimon, leküzdöttem ideiglenesen a félelmeimet,és 'hősiesen' helytálltam (példának okáért mikor érettségiztem,nem ugrottam ki a padból hanem a fenekemen maradtam és megcsináltam,pediglen olyan pánikrohamot kaptam hogy... hogy.)-utólag mindig gyönyörrel töltenek el és határozottan büszke vagyok magamra.
A helyem pedig nagyon keresem,s mint Ledniczky tanárúrral beszéltük,remélem meg is találom, különben nekem végem mint a botnak.

 

Most pedig roham tempóban megyek és nyalom be a politológiát,17 órakkor lesz a temetésem.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr404994219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mettike 2010.12.03. 12:31:58

Én sem vagyok bújós...szeretek odabújni,meg szükségem is van rá,de alapjáraton nem teszem gyakran!A kapcsolatok eleje,az mindig jobban egymás szájábalevős,de utána, társaságban meg szinte egyáltalán! Örülj hogy van cél,és hogy új...újrakezdeni nem rossz,mégha te nehezen is akarod elengedni a régieket!Ha új kell új kell,és hidd el nem lesz rosszaabb.Gondolj vissza,az új nem rosszat jelent!Ezt át kellene értékelned:) Küzd is! Ami nem öl meg a z erősebbé tesz,és neked semmi másra nincs szükséged,csak erőre!Meríts belőlük,és egyre csak könnyebb,és könnyebb lesz.Ne menekülj,ne add fel,de fogadd el,ha változnod kell,vagy "újjászületni,újrakezdeni" esetleg mással,máshol,más környezetben.És persze a türelem és higgadtság,a harcos(mint ahogy fentebbi kártya)egyik legfőbb erénye.(japán irodalom

mettike 2010.12.03. 12:35:02

A vágy kártyához még annyit,hogy sztm nem kell magyaráznom,hogy most mi az a vágy! Mire vágysz,mi az amiből hiányt szenvedsz egy ideje!Az élet megy tovább!És mindig lesz más,és új!Ebből most megkaptad a lökést,már ami az esetlegesen magadba vetett kétségeidet illeti!:) na pusz:)
süti beállítások módosítása