HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2010.11.26. 11:39 I-SEE-STARS

Ténylegesen mindjárt BESÍROK.

Egyrészről azért,mert órák óta olvasok,de NEM TUDOM mit. Ha egy luparát szorítanak a fejemhez se értem miről van szó. "A politikai tudományok egészére jellemző a belső tudományági határok elmosódottsága,a társ jellegű társadalomtudományokkal kialakult (sajátos horizontális kereszteződéseket,át-és visszahatásokat mutató) multi és interdiszciplináris szerveződés." Ilyen szövegből 300 oldal,könyv nélkül. Már a tartalom jegyzéket sem értem. És ugye azt senki nem gondolta komolyan,hogy 6ezer forintért én meg veszek egy könyvet,amibe ez olvasható.Mert nem.  Kérdés megoldva,megbukom. Cheer. Én ehhez kevés vagyok.

Másrészről..másrészről azt nem írhatom le.

P.S.

Most leltároztam hogy 2 egymást követő postban adtam közzé mihez vagyok kevés.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr654994215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása