HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2010.11.04. 19:53 I-SEE-STARS

Békásmegyer

Az a stájsz,hogy.

Hogy (egyenlőre) nem találom a helyem,és szívesebben lennék a leroggyant kőbányai pecóban,mint itt. Ott már bevackoltam magam,itt még nem. S most amúgy is annyira nyűgös vagyok,ezt ecsetelgettem naplóban is. Pedig itt minden perfect. A lakás szép. Ilyen szépbe még sose laktam. A szomszédok kedvesek. Szomszéd segített hűtőt cepelni,és szomszéd kis srácok szekrényt. Apropó,ma felkerült a szekrénysor utolsó részlete is,Zsolt testvére,valami rokona és a Gábor sikeresen felcepelték,ami sport teljesítménynek sem utolsó,s nem veszélytelen,történetesen ez egy olyan régi minőségi szekrény,ami lazán agyon nyom,ha láma vagy. Na de ez kitérő volt. Az emeleten cicák vannak,akik olykor kint grasszálnak a folyosón (rácsos,ha tűz van,itt halunk). Üldögélek ma itt a gép előtt,egyszer csak valami szuszogó furcsa hangra leszek figyelmes. Nagyon fülelek mi a szösz lehet,erre látok egy batár nagy tarka cicát (hosszú szőrű,nagy cica nadrággal,nyomott pofácskával) meg egy rövid szőrű,de szintén testes feketét,amit itt fújtatnak mögöttem a szobában. Nyitva volt az ajtó s ők bekukkantottak leltározni mi van itt. A környéken sok a zöld,s van mindenféle bolt,mindenféle igényre, kis közért,nagy közért egymást váltogatja,söröző-borozó szintén, három fajta drogéria, kisállatos,fodrászatok,patikák,cukrászdák és még sorolhatnám, jól ellátott hely az biztos. A közlekedés remek. Minden remek. Csak nem enyém még. Még hiányzik a beázott budi (kicsi kínai kicsi víz) a 2 villany nélküli szoba ,s gáz nélküli konyha, a reggelek,amikor anyám megjön,s én egy szál mamuszba totyogok ki a hidegbe beereszteni még félig aludva (olyan volt a ház,hogy zárt lépcsőház,de az emeleten lévő 4 lakást zárt üvegajtó választotta el a lépcsőháztól, s a lakások előtti erkély nyitott volt.); a mogorva bácsi,akinél cigit vettem,mert csak ott lehetett,s ha vasárnapra elfelejtettél volna külön venni,akkor nem bagzol,mert az zárva és máshol nincs olyan cigi; a tóbisztróból felszűrődő mulatós zaja, a tónál a kacsák... és a nyamvadt fészkem,ahol az estéimet töltöttem teázva,maffiázva, fordítva. Itt még nincs fészek,még nincs bejáratva,még nem enyém. A költözés, a kis szünet meg kizökkentett a suliból,s megint annyira nincs kedvem az egészhez... De nem kell rá figyelni,csak a szél lóbálja a számat,nyűgös vagyok,ennyi az egész.

P.S.

I want a tough guy like Sam.

(xD)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr344994211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása