HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2010.09.05. 19:42 I-SEE-STARS

1 hónap

1 hónapja lakom Kőbányán,azaz 1 hónapja nem láttam eddigi életem környezetét, Nikit,tévét,és Horatio Cainet sem. De a héten azt hiszem az előbbi kettőt látom,mert be kell mennem az önkormányzathoz. :] Tulajdonképpen itt is jó. Bizonyos szempontból még jobb is,mint az istenített Óbuda. Pl. a tó az utca végén. Ilyen nincs Óbudán! :] Meg nyáron,a tó mellett,ott a strand is,még buszozni se kell,nem úgy mint Óbudán! :D Az emberek nagy többséggel közvetlenebbek itt,mint Óbudán. Kőbánya nagy hiányossága viszont,hogy nincs (legalábbis én nem találtam meg) Non-Stop,és tekerős cigit is csak egy helyen lehet kapni (legalábbis amit megtaláltam). És ha vasárnap kéne cigi,még kökin se tudok venni (csak dobozosat):D Közlekedni se nagyon tudok erre fele, azaz nehezemre esik belőni az útvonalat.Nem magától értetődő. No mindegy, ez csak egy unalom űző post. Hogy meddig maradunk itt,azt nem tudjuk,lehet még 1 hónap, ahogy összejön a pénz. Kicsit nyaralás feelingje van az ittlétnek.

Uff.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr474994201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mettike 2010.09.05. 20:04:09

Ja jó hely kőbánya! én maradnék simába! De azért én szeretek itt élni,és nemszivesen hagynám ezt itt!
süti beállítások módosítása