HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2010.07.28. 16:32 I-SEE-STARS

Mivel beszüntették jó kis sablonom,így most nézhetjük ezt a feketék,addig amíg egy csinosabbat nem találok. (Ha valaki talál helyettem,nyugodtan linkelheti) Amúgy? Amúgy. Huhh... Jövőhét végén költözünk albérletbe. Nem megyünk messze, csak a szomszéd panel sorba,fel a 10.-re. Gondolom senki sem lepődik meg, ha azt mondom, nem vagyok túl boldog. Dehát most mit tudok csinálni? Netem viszont már van. Már égett a bőr a pofámról,hogy 1 hétre elkértem Niki netjét,hogy tudjak készülni az érettségire,aztán mint ahogy az lenni szokott,semmi se változott,és semmi se mozdult, így több mint egy hónap lett az az 1 hét. Legalább mobilnetet tudtunk venni. Cheer! Most nem is tudom mit akarok,megállítani az időt,hogy maradjak még,vagy előre tekerni, hogy túl legyek rajta. Amióta tudom,hogy az otthonom nem otthonom többé, igazából csak lebegek mint Mohamed koporsója a levegőben. Nem találom a helyem. És idő lesz,mire megtalálom újra.

Könyv: Graves-Én,Claudius

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr784994179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mettike 2010.07.29. 09:59:57

Nem volt para a net:) mármint szivesen adtam:) meg szükségem sem volt rá:) és az sem lett volna baj,ha marad még,csak erre a hétre kellett volna:) Szal ne égjen a bőr:)
süti beállítások módosítása