HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2010.07.01. 21:07 I-SEE-STARS

...

Veled álmodni könnyebb mint egyedül ébren vagy valaki mással...

A nagy szabadságomban jöttem csak rá igazán,hogy ténylegesen, olyan magányos vagyok mint a rossz lelkiismeret. Suli mellett, vizsga parák közbe kinek jutott eszébe? De most kíméletlenül kibukott. Meg az is,hogy még a múltam is megtagad. Épp az imént nézegettem iwiwen az ismerőseim...s feltűnt,hogy valaki hiányzik a névsorból. Nézem-nézem,sehol. Gondolok itt most egy Zoltánra,aki 8 éve még a szerelmem volt,s most kapta magát,s úgy döntött,nem ismer többé. Következtetek,azért,mert úgy fél éve rájött, hogy mégiscsak engem akarna,én pedig az ellenkezőjére. Of course meg is írtam neki hogy : Te szakítottál velem? Ejnye miszter kicsinyes.

Ohh,de ez nem nóvum,anno Sanyika is rögtön türült az iwiwjérül,mihelyt megszabadult tőlem roppant otromba módon. Jó lenne érteni,miért történik minden úgy,ahogy. Jó lenne tudom,hol rontom el... Jó lenne tudni,miért nem vagyok szimpatikus?

Jó lenne egy kis sikerélmény. Egy kis önbizalom. De igyekszem bele rohanni egy hatalmas sallerbe most is.

Jobb lesz bekucorodni Jókaihoz,aztán elrepülni New Yorkba,Las Vagesba, és Miamiba és kicsukni ezt az egészet. Aztán jó lenne vele szembe nézni. Talán kiírni.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr844994171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norka 2010.07.03. 17:56:02

szerintem nem te rontod el és nem te vagy a nemszimpatikus.

Ismeretlen_57955 2010.07.03. 20:44:53

Igazából,lényegtelen,az eredmény az érdekes :)
süti beállítások módosítása