HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2010.06.29. 08:46 I-SEE-STARS

Mi leszek ha...

Megszületett a döntés mi leszek... Író. Amióta leérettségiztem,ezen tépelődtem, az én renitens,független,szabadság centrikus,öntörvényű,kreatív szellemi lényem mégis merre vetődjön,ahol nyugodni tud. Mert irodába,butikba,boltba és egyéb ilyen helyeken természetemet ismerve,nem maradnék meg. Tegnap este számba vettük Nikivel, na ugyan mégis mi a lehetőség. Akárhogy csűrtem-csavarta,hát csak írni tudok. És csakis valami kreatív szellemi dologgal foglalkozhatom,ha már inkább szellemi életerővel rendelkezem mint jó vízöntő,és nem fizikaival. Hát ez lett kifundálva, hisz mindenki ezt harsogta körülöttem,hogy ÍRJ. Én persze ellenkeztem,mert szerintem,nem tudok írni. Lövésem sincs,az én kis irományaimban mit lehet látni,ami jónak mondható,de magát az ember nem is tudja pontosan megítélni. Szóval első körben erre fele orientálódom. Aztán másfele is. A tovább tanulásról meg nem mondtam le,mert szeretnék tovább tanulni. Már pislákol valami.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr104994167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norka · http://norkaanyo.freeblog.hu 2010.06.30. 10:32:04

veszem majd a könyveidet, mint a cukrot! :-) veszem? viszem...
süti beállítások módosítása