HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2010.06.27. 08:47 I-SEE-STARS

Érettségi bankett

Már tegnap este akartam élménybeszámolót írni,de kezdetben csak össze vissza klimpíroztam,majd más jutott eszembe. Szóval,megvolt tegnap a bankett. Tulajdonképpen nem is gondoltam hogy részt veszek a jeles eseményen, mivel én semmiféle értesítést nem kaptam. Ezért pénteken ráírtam Annára,hogy mégis, tud-e valamit a buliról? Aztán leírta,majd oda biggyesztette,hogy ő nem jön, mert leállt a gyógyszerekkel és szédül és fél és jaj... tudom milyen ez. Hát hogyne tudnám. Csak persze azt is,hogyha az ember kellemetlenebb szituációkban helytáll,akkor nehogy már a szórakozástól fossza meg magát,mert ő pánikbeteg. Meg is írtam a véleményem, na nehogymár ne gyere csájé. Úgyhogy tegnap Pomázon ütköztünk 3/4 2 fele, majd szerencsénkre nem kellett tovább buszoznunk ezen a kacskaringós ismeretlen terepen mert Balázsék lejöttek értünk kocsival. Mikor betoppantunk még csak Virág és Kálmán László osztotta az észt-ez utóbbi nagyon,de éppen csak az első üdvözlő felest ittuk meg,s megjelentek Liliánék is,ő hozta az illusztris vendégeket,mint például Barna Róbert, Zolnai Zsolt és Lőrincz Katalin :D Jött Lakó is *lepődés* de ő hamarabb el is mént valahova. Nemsokára vájúhoz is ültünk,ugyan éhes nem volt túlzottan mert a pálinka már kellemesen fűtött,de jót főztek az urak,igazán. Egy ideig úgy tűnt, Bacchus hatalma már nem fog rajtam erőt venni,de a vége felé mégiscsak erőt vett a házi bornak köszönhetően :D Of course,nem rúgtam be,de nagyon kellemesen éreztem magam. Igazán jókat beszélgettem,hogy kivel és mit,azt képtelenség lenne leírni. Azt kell hogy mondjam,élmény volt,s sajnálatomra olyan gyorsan elrepült az idő. A haza fele úttal is nagyon jól jártam, Lilán haza dobott kocsival,nem kellett tömközön döcögnöm,ezzel is pálinka rohamnak kitéve magam- ami most tényleg pálinka roham lett volna :) 23 fele tisztult ki a fejem teljesen,s annak dacára hogy azt hittem,ordenáré nagyot fogok durmantani, bizony inkább csak forgolódtam,az élmények nem hagytak nyugton feküdni. O igen... olykor de jó hogy minden múlik... olykor mennyire nem az.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr314994164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása