HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2010.06.22. 17:47 I-SEE-STARS

Teljesen letaglóz ez az idő. (Meg más egyéb is.) Mostan nézegettem ám munkákat, de csalódásomra,ha őszinte akarok lenni, nem igen van több lehetőségem ezzel a kék könyvecskével, mint e nélkül volt tavaly. Nagy dilemmában vagyok ám, mihez is kezdjek magammal. Hogy majd tovább akarok tanulni,az biztos,de addig még lesz egy újra érettségim és hát valami angol tanfolyamra is el kéne tipegnem,hogy legalább egy középfokú nyelv vizsgám légyen. Máskülönben mire meg fogom érteni a rendszert, addigra ősz szakállat növesztek... Már bele is fáradtam az életbe muhahahaha. Anyám nyüstöl,hogy ki kéne író tehetségem aknázni, én meg ellenkezem fenemód, mert ad1. nem tudok írni. ad2. ha én valahol elkezdem húzni az igát, ziher hogy szellemi székrekedésem lesz.. Máskülönben meg mikor tudok írni?! Ha nyomingerül érzem magam. De én nem akarom magam nyomingerül érezni. Mi lesz velem? El se tudom képzelni :O

Hangulat: nyüge

Könyv: Jókai: Az új földesúr

Tevékenység: angolozás, WoW és CSI:Miami ^^

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr1004994162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rongyilla · http://rongyilla.blogspot.com 2010.06.25. 22:48:37

ha továbbtanulásos mizériával van bajod, segítek ;) írj MSNen vagy ímélt ;) ne érezd magad nyomingerül ;)
süti beállítások módosítása