HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2010.04.07. 19:03 I-SEE-STARS

A nagy ruhabepróbálásból nem sok lett,talán csak annyi,hogy régi dzsekim helyett most egy bőr dzsekibe feszítek és nagyon vagány vagyok tőle. (Igazi bőr,nem ám mű, tehát méginkább.) De merészségem azért kiterjedt odáig,hogy a kis piros,pöttyös balerina cepellőt bevállaltam. És szeretem. No. Ni történt?! Eddig tanultam,de a tanulási kedv erőteljes hanyatlásnak indult-mikor bekerült Naxxramas,és hát nekem alap, hogy ott kell lennem a maratoni 8,majdnem 9 órás 10fős Naxx raiden. Megfeszült idegekkel lan-partyztunk itt Nikivel,mire végre lement Kel'Thuzad,már sikítottunk,mintha lottót nyertünk volna. [Btw nekem annyira nem érte meg,4 EOH-ért 8órát fáradni...] A Húsvét pedig szintén kimerült a Noblegarden Eventben , tojás gyűjtés online,nyuszifülért,sok órán át. Aztán. Pénzügyek. Ahh,áhh,változás,sztornó. Idegbaj ON. Nagyanyám is hazajött tegnap,sokadik próbálkozásra elértük az urat telefonon,be lett neki olvasva. Deh,magára akarja haragítani az Istent. És találkoztam Vele is,kevésbé idillikus körülmények között. Éjjel 2-kor hívott,értem jött taxival,fél 3kor már robogtunk is (két óra alvás után) a Király utca fele. Kellett cigi. 7 fele jöttem el tőle + 1 óra alvás után.. környékezett a pánikroham (rám is jött) meg a fejfájás,az idegeim nem bírják az éccakázást,a nem alvást meg főleg nem. Ezért tegnap kb. óránként bekómáltam fél órára.A suli pedig... már csak a jövőhét,és vizsga,ballagás,érettségi. Brühühühü ;(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr844994130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása