HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2010.03.12. 10:31 I-SEE-STARS

Tegnap hívott Zoli,megyek-e Aurórára. Há mondom neki,szerettem volna... Végülis annyiban maradtunk ma még felhív,de közbe rájöttem,megy a nyehera. Persze marhára mennék,mert elvégre 25évesen nekem a pasikkal,bulikkal,tanulással,munkával~egyszóval azzal kéne foglalkoznom hogy élek és jól,mert innen már csak kakább lesz. Család,gyerek,öregség stb. De nem sanszos hogy megyek,mert ha az ember szórakozik/nyaral akkor azt tegye hedonista módon. Igaz,mi régen,ha nyaraltunk is,sem abban mutatkozott meg hogy feel the sunshine,hanem egyszerűen nem a G-Robyt láttam az ablakból,ergo,más volt a helyszín. Emlékszem, kicsiként voltam Disney Landen. És arra is,hogy nem volt pénzünk,kaját nem lehetett bevinni (még a buszban volt pár szendvicsünk) , és én piszok éhes voltam. Kaptam egy kis zacskó chipset és teletöltöttük a kulacsom csapvízzel. Vagy lent voltunk balatonon,és nem ehetettem meg a parton egy fagyit,mert a búcsú estére lett tartalékolva,hogy akkor kapjak egy kehely fagyit. Akkor persze hőzüngtem,pedig ilyenkor látni,micsoda krőzusok voltunk-kocsival mentünk le, s volt nyár, hogy kétszer is lementünk a balatonra. Ezzel csak arra akartam kilyukadni, hogy mennék én 'rórára,nagyon. De ha szórakozni megyek,akkor szórakozni szeretnék. S nem ott állni bambán és számolgatni a cigiket,hogy 'huhh,most buli van,ilyenkor láncdohányos vagyok,és pöfékelek mint a gyárkémény,de most inkább nem,mert akkor mi lesz holnap'

(Off: anyám eladta a könyveimet)

Így hullik szét minden,amit az ember keservesen évek alatt felépít-megszerez. Megveszel valamit,aztán egyszercsak eladod,potom pénzért,mert élni akarsz. Nem kezdek bele. Ma is kiszórtam pár emailt,most csak szórólapos/kérdőívesek voltak;hívhatna már valaki. Még ma megyek be fodrászatba,szerintem nagyanyám is felhívom,elmesélem neki mi a stájsz, és ugyan üljünk már össze,kezdjünk már valamit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr504994116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása