HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2009.12.04. 20:11 I-SEE-STARS

Nosztalgia est

Isteneeem ^^

Ma-isten tudja miért,én nem-egész nap szorongások gyötörtek, de még az elviselhetőbb fajtából. Jáccottam,olvastam,és festettem is. Osztán gondoltam keresek reklám zenét, ehelyett rég áhított és kutatott gyöngyszemeket leltem jútyúbon,amik eddig nem voltak fent. Most töltögetek ezerrel és vihogok nagyokat :] Tini voltam még... s most hogy így belegondolok,dejó,hogy az voltam. Mert később megnőttem,s nagylány számba kezdtem futni,ezen a szinpadon bohóckodó egyének közt,s mint ilyen.. na nem részletezem. Szép volt úgy. Az álmok és az álmodozások általában-sőt- szebbek mint a valóság. Erről sokat el tudnék lamentálni. Végülis,egyiket se bánom,minden úgy volt jó,ahogy. Mégha egynémelyik kaland esetleg csalódás is volt. Megérte mind.

[félmeztelen,lobogó ingű fiúk,istenem ^^ Ennyi év elteltével azért fel lebbentem a titkot,végülis,addig-addig vittem szerelmemet JD után míg eccer megkérdte,hogy 'jobban éreznéd magad,ha lefekedünénk?' Talán annyit mondtam hogy "üm" ]

Hello

Gyere Velem (-megyek xD )

 

Szeress akkor is ha néha fáj (jó)

 

Kakukktojás.

Valaha jártam ShyGys után erre is.

De nem volt semmi maradandó emlék velük,ahhoz túl hamar feloszlottak :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr824994028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása