HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2009.09.22. 20:50 I-SEE-STARS

I SEE STARS

Hangulat:                               Another day has gone, I'm still all alone
How could this be you're not here with me...
 
Egyedül vagyok...De nem magányosan.Bár...én is csak egy ember vagyok... ember,vágyakkal. Nagyon ihletett állapotba kerültem,s annyi gondolat és érzés cikázik bennem,hogy talán leírni se tudom.Most megütközve nézem eddigi postjaim,mennyire sekélyesek. Hát hogy tört ki belőlem ennyi felszínes,semmit mondó post? Úgy,hogy nem hallok emberi szót. Senkivel sem lehet leülni vagy leállni,és beszélgetni. Hát hogy törjön fel bennem bármineű emóció,amikor az álatlános társalgás kimerül a 'szar napom volt,kifingtam'-ban.Esetleg az 'olcsó a Lidlben a mosópor.' satöbbi. Persze. Ezek hozzá tartoznak az élethez. De az élet nem csak ennyi! És nekem ezen túl vannak bizonyos lelki igényeim,mint ahogy szükségem van minden nap csendes órákra. Nos,nem vagyok trendi. Külsőségekben talán igen,mert mégisnak nőnek születtem,vérünkben van. De amúgy rettenetesen elmaradott vagyok a mai korszellemtől.Jó,ha egy házban van hálószoba,ebédlő,konyha,fürdőszoba,padlás,gyerekszoba,és szerszámos kamra-de kell egy "tiszta szoba",ahol csak magad vagy. A lelkeddel. Ahol nem szeretkezel,eszel,főzől,mosakodsz,ahol nem lekvárt és konzerveket tárolsz- hanem az istennel beszélsz.Manapság nem is gondolunk erre,pedig ez a döntő oka annak,hogy a családok reménytelen zűrzavarban élnek,és a szülők saját neurózisukat átörökítik az utódaikra. Egy mai családban senki sem önmaga. Nem is törekszik rá ,hogy a lelkét a barátjává tegye. Mindenki a másikat cibálja,és saját önzése körül pörög. Mindenki a másik életébe kiabál bele. Nem a szoba hiányzik. Nekünk sincs annyi szobánk,lehet az egy diófa alja is,vagy egy játszótér. De manapság már erre igény sincs. Az emberek nem tudják,milyen fontos lenne időnként önmagunakkal lenni. Azt meg végképp nem,hogy másokban az ilyen csendes órákat tiszeletben kell tartani. Ha valaki egy ősi kínai családból érkezne a mai világba,s látná,mi folyik nálunk "családi élet" címen,hogy itt mindenki összevissza beszél,rohan,egymás arcába üvölt,ráadásul szüntelenül bömböl a televízió, három telefon csörömpöl egyszerre,és bárki,bármikor belekiabálhat a család intim életébe- joggal feltételezné,hogy itt őrültek laknak. Nyilván tudod,hogy ez nem kívülről ránk kényszerített zűrzavar. Ez a bensőnk kivetülése. Egyszóval,ezért volt hasztalan eddig postokkal gyilkolni a 'papírt' (Régen még ezt is papírra írtam,és magamnak,a legőszintébben... Dehát próbálnék meg itt őszintén kerek-perec kimondani mindent,kapnék a pofámra!)
De ma beszélgethettem.. és nagyon,nagyon jólesett. Tudom ki vagyok,ismerem a hibáim,a gyengeségeim és a sok vacakságom. De van bennem más is,több is,jó is. Because.. I SEE STARS.
Beat me, hate me, you can never break me
Though you're far away, I am here to stay... ♥

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr794993981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rongyilla · http://rongyilla.blogspot.com 2009.09.22. 22:10:08

látom, hogy MJ-t hallgatsz senki sem akar megtörni, vagy igen? :-O

Ismeretlen_57955 2009.09.22. 22:21:57

senkinek és semminek nem hagyom

metti 2009.09.24. 11:53:08

...felejtsd már el az általanosítást. Nem mindenki,hanem vannak akik.Mert azért eléggé ugy hangzik ez a post hogy mindenki hülye csak én értem és érzem az igazat.Közben persze rajtad kívül több millioan gondolhatják ezt igy,vagy élhetnek igy. Azért azt ne felejsd el,hogy az élet az nem csak az amit te látsz.

Ismeretlen_57955 2009.09.24. 12:17:17

Ezt most nem teljesen értem,igazából :) De az igaz,hogy mindenki hülye. Magyarán szólva,én is hülye vagyok :D És hogy a viharba ne tudnám,hogy más nem úgy látja a világot mint én? Pont erről értekeztem is már,hogy más fejem van, ergo,én máshogy látok,mint ahogy másnak is más feje,és neki is más a "valóság". De az,ahogy élünk,kétségtelenül nem normális. Van,akinek nincs igénye,ereje vagy éppen ideje erre,de a normális az lenne,ha lenne rá igényünk,erejünk, vagy időnk erre.

Ismeretlen_57955 2009.09.24. 12:39:11

Btw,haza fele jövek Jackot hallgatam,tényleg :D

metti 2009.09.24. 13:36:35

"Egy mai családban senki sem önmaga. Nem is törekszik rá ,hogy a lelkét a barátjává tegye. Mindenki a másikat cibálja,és saját önzése körül pörög. Mindenki a másik életébe kiabál bele. Nem a szoba hiányzik" Nem Mindenki,hanem vannak akik.Ennyi a lényeg:)persze vannak ilyenek,de nem mondhatod,hogy mindenki,hisz nem mindenki.sőt én ki is kérném magamnak,hisz önmagam vagyok a saját családomban,meg engem cibálnak nem én cibálok.és csak 1 dolgot tudsz tenni.a te családodat már úgy tervezni,hogy mindennek meglesz a helye és ideje.függetlenül attól,hogy milyen fejből néz ki.

Ismeretlen_157422 2010.04.18. 19:43:13

Szia! Emléxel rám? ;) Írtam msn-en, de elfoglalt voltál. Nem is írtál vissza. Mit mondasz? Adjam fel?
süti beállítások módosítása