HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2009.09.16. 22:18 I-SEE-STARS

I'm coming

Nem,nem hagytam abba a blog írást csak... Csak be 'kellett' fejeznem a Háború és békét-mert már hosszabbítva lett,meghát jógázom,délelőtt Szomszédokat nézek,suliba is kóricálok és igazából nemisigen volt mit írni,mint ahogy nincs most se. Bár a tegnap az érdekes volt. Délelőtt feljött Atilla és megint elkezdett csesztetni.. nomeg a parancsoló modorát,nem az a fajta vagyok,aki tűri a parancsolgatást,főleg nem egy olyan embertől,aki tulajdonképpen se ingem-se gatyám,egy szó mint száz,egy tulajdonképpen idegen ember ne ordítson bele a család életébe,mert semmi köze hozzá. Szóval míg először csak rosszallólag felhőztem a homlokom,hamar előjött -a nyugodt külső ellenére- a kirobbanó kitörés. Ok. Megyek suliba. Csajokkal ülünk a teremben hárman,eltelt több mint fél óra a becsöngetés után mikor feltűnt,nincs tanár. Utána kérdeztünk,rájöttünk,rossz teremben seggeltünk,hát akkor isten neki,húzzunk haza. Itthon előjött egy újabb balhé,a nem kapok levegőt fulladok állapotig bőgtem magam,fél fronti be,még éjjel fél 1kor lecsoszogtunk cigiért,aztán eldőltem mint egy zsák. Reggel úgy ébredtem,hogy a szemem össze van ragadva és be van dagadva... Szomszédok után gyakorlatilag 15ig aludtam,aztán smink nélkül becsoszogtam törire,csak úgy farmerosan,egyszerűen,mert az mindig feldob. Fel is dobott,bár attól még nyomingerül érzem magam,rámfér egy hatalmas alvás. Az idegeim..az idegeim.. Mindenkinek mondom,hogy wtf,mit lehet ezzel kezdeni,de senki nem tud semmit. Hamar elfáradnak az idegeim.. Sok az input és krahhh,kókadok lefele.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr504993979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_74280 2009.09.17. 22:14:38

holnap lesz c.a.f.b., valahol kőbányán. nem jössz? vagy az neked messze van?

Ismeretlen_57955 2009.09.18. 22:50:27

Üm,hát nem éppen.

Ismeretlen_74280 2009.09.19. 15:06:11

kár, mert jó buli volt! greg visszajött ámerikából és eljátszott pár nótát.
süti beállítások módosítása