HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2009.09.04. 19:35 I-SEE-STARS

Omg

Na most aztán fel lettem bőszítve... amúgy sincs jó hangulatom,nem tudom miért. Minden unalmas,az idő romlik... lassan már négykor sötét lesz.. egyszóval,egykedvűen olvasgattam, anyám meg befoglalta a gépet. Random felkelek,kiviszek ezt-azt,megigazítok ezt-azt, azt szól, "hogy lehet a gépre hangot adni". Mondom "úgy ha vesz egy hosszabbítót,hogy lámpa is legyen és hangfal is." (Tudniillik nincs elég luk,így este vagy be van dugva a hifi,és sötétbe ülök,vagy ellenkezőleg.) Erre elkezd morogni és le 'hülyegyerekez'. Na hiányzott, visszaripoztoztam-ki is üldöztem a szobából.. legalább nem kell néznem-hallgatnom a trendi műsorok irritáló ripacsait... 

Amúgymeg tegnap elkezdtem jógázni-nem egyszerű-de nem ez a lényeg. Vicces lesz mikor találok rá alkalmat,mert ez nem csak manikűr,amit az ember bármikor végezhet,ehhez csend kell és nyugalom, nem megy,ha mászkálnak közbe melletted stb. Olvasással dettó. Nehéz úgy belemélyülni az irodalom varázsos bugyraiba,ha közbe visít a tévé.Mindegy. Nemjókedv.Nemértjükmiért.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr954993972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metti 2009.09.04. 21:36:05

Ezekszerint ez az idő neked sem hozta meg a jókedvet:) Rinyapina:D Sebaj majd elmossa ez az eső:)

metti 2009.09.04. 21:37:02

A jóga meg úgy jó ha van melletted egy mester aki segit meditálni,lenyugtat..egyedül nem muri. én 3 évig jógáztam:)

Ismeretlen_57955 2009.09.05. 07:44:30

^^ Jah,igazából járnék jógára,dehát. Egy mestert meg nem tudok leszakítani :D De azért jó így is,kinyújt meg minden :) Talán segít,hogy jobban tudjam összpontosítani a figyelmem... majd meglátjuk :D
süti beállítások módosítása