HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2009.07.22. 07:06 I-SEE-STARS

Megint kaptam egy levelet..amiben annak adnak hangot,hogy "azt kell mondjam le a kalappal elötted ill mindenki más elött aki igy nyilvánosan leir mindent ami éppen bántja vagy aminek éppen örül.." Ezt sokszor megkaptam már,suliba is,mikor mondtam,hogy mi a stájsz velem,csajszi csak meresztette rám a szemét,és mondta "durva hogy így bevállalod." Hüm. Mi ezen a durva? Azt mondom,ami van. És ami van,azt miért kéne szégyelni vagy akármi? Hát ez történt,istenem, olvasd, hallgasd ha érdekel. Mennyivel lenne jobb ha művigyoros lennék,és nem mutatnám hogy bajom van. Mindenkinek van baja.Szerintem nincs abban semmi,ha valaki be is vallja. Bajom van és dühös is vagyok;na és akkor mi van? X éve a szerencsétlen magánéletem volt a baj,aztán a pánztelenség olyan fokú burjánzása,hogy kenyérre se tellett,aztán visszaesés a pánikbetegségbe,most meg a fogászati tortúra és az elcseszett vámpír effektus. Hát ne legyek dühös? De az vagyok! Mert ez már kicseszés ami évek óta zajlik velem. Mert tulajdonképpen végtelen az idő,csak életem múlik el... és méghozzá úgy múlik el,hogy négy fal közé vagyok szorítva. Már aludni se tudok,notóriusan felébredek éjjel 3-4 fele,és csak forgolódom...a végén meg muszáj felkelnem kicsit olvasni,hogy vissza tudjak feküdni... És egyre idegesebb vagyok,mert úgy tűnik ez a hét is elmegy eredmény nélkül. Akkor még 1 hét van. Utána doktor úr szabadságra megy,és au revoir  nyár...  Szeptemerben suli és érettségi év? Nemhiszem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr34993937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása