HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2009.07.18. 07:24 I-SEE-STARS

UMMM

A lehető leglassabban,de egy kis fény kezd derengeni az agyamba. Már ami az angolt illeti. Sokat nyúzom a könyvet,nézegetek külföldi pro-kat, lesem viasaton a topmodell leszek-et, s néha feliratozva van... és rájövök néha miért nem értem. Gonna, wanna, gotta... szeretik,én meg nem hallom,mert a going to-t, want to-t, és have got to-t várnám. Kezdem kapisgálni ezt a nyomoronc DID-et,do-t, a going to-t és a megvilágosodás eljutott a like you hoz is. Mert ugye én le voltam ragadva pl ennek is a jelentésénél,hogy egy van neki,holott nem. Az hogy I look like sose jutott volna eszembe. Hogy ez "úgy néz ki"akar lenni. Vagy hogy I'm just a human like you; én csak egy ember vagyok mint te.   De az in a way még mindig nem tiszta... If I offened you in a way- ha bizonyos szempontból megsértettelek téged. Hogy ennek mi köze az in a way-hez,passzolok. Hülye nyelv. Nem kéne,nem is áldoznék rá...Japánból pedig már öt betűt felismerek. Na most szólj. Vicces,elszórakoztat,hogy néha ráismerek,ez "ka" pl :D Na és akkor jp bill be, mutatom a tudásom :D

a: あ

ka: か

ta: た

sa: さ

na: な

 

Ezeket vágom,bár a "sa" írásban nem is így néz ki-nem értem. :D 

Na mindegy,így ütöm el az időm,tetszik érteni. Fekete várossal lassan végzek,után gyün a Háború és béke,édesanya kihozta a könyvtárból,szeptemberig van rá időm. Magának meg Feng-Shui-is könyvet hozott,és totál rákattant. Ha megjön a hitel lesz lakás felújítás,s addigra már új kompozíció szerint szeretne rendezkedni. Nem tudom,Feng-Shuival még sose foglalkoztam,de most  így belegondoltam, a lakásunk valóban egy káosz. Nem csak azért mert nincs egy ép konnektor se,és kábeleken caplatunk,hanem amúgy is. Minden szoba a full káosz jegyében uralkodik. És ha hihetek neki,jövőhéten a fogam is meglesz. De már nem akarom elkiabálni, annyiszor mondtam,hogy már meglesz.

さぞなら

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr704993929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metti 2009.07.18. 16:30:14

hehe..azért ne igy kezd a japánt,meg igy nem sok értelme lesz,mert össze fogsz zavarodni:) én kaptam pár jó tippet,majd megosztom:) Angol meg..pff:D sose volt vele gondom...

liquid 2009.07.18. 22:11:23

csak unalom űző,a nyehera akar nyáron tanulni :] SHYGYS nosztalgia est!!!!
süti beállítások módosítása