HTML

I SEE STARS

Friss topikok

  • Ismeretlen_57955: Örülök :) (2011.06.27. 22:33) Oskola
  • Ismeretlen_186000: Hey what the fuck is wrong with you ? Ripping Off my entire Vampirefreaks profile AND my Wretch.cc... (2011.06.16. 08:07)
  • rotten: Jó blog, érdekes lány. (2011.04.28. 18:58) Never again
  • Ismeretlen_74280: jaj, nem azért mondtam, hogy szégyeld magad, csak érdeklődtem. egyébként jobbulást! (2011.02.13. 19:09) I'm alive
  • Ismeretlen_74280: élsz még, te lány? (2011.02.12. 15:59)

Címkék

2009.06.04. 19:45 I-SEE-STARS

Utolsó vizsgahét krónikája 1.

No,szinte hihetetlen,de az idő csak nem állt meg,s mint ahogy gyütt,úgy végre most úgy seggelhettem le,hogy-a nehezebbik része-az írásbeli,slussz,letudva. Node csemegézzük ezt a remek három napot.

Kedd: Fizika:  Olyan mázlim volt,hogy 7 kérdésből 4-et kellett tudni a kettesért. Köszönöm hogy a kérdésekből csak háromra tudtam válaszolni! :] Történetesen az elem relatív tömegszámára, a kötési energiára és a béta sugárzára. Az alagút effektus,a bomlási állandó és a már nem is emlékszem mi,nem gyütt össze. Majd szóbelin kibeszélem. Művtöri: hiába készültem valamicskét, nem volt vizsga,csak jegyajánlás. Megajánlották a 3-ast,kösz. Biológia-kémia: görbül,az biztos, biosz jobban smakkolt persze. Az első naphoz persze hozzá tartozik,hogy agyon stresszeltem magam, és hiába voltam be Frontinozva,az utolsó vizsgára kihussant a hatása,és kellett még egy löket. Aznap kicsit kábán dültem be az ágyba.

Szerda: Okulva a túl gyógyszerezettség leszedáló,agyonfáradt hatásából,nem vettem be semmit, csak vittem magammal,ha mégis muszáj. Meglepően strammul bírtam.Irodalomból persze véletlen se Ady-t,vagy Mikszáth-ot kaptam,esetleg Móricz-ot,hanem Madách-ot,de így is hálás vagyok,hogy nem rám került se Babits,se Juhász Gyula. A matek helyett a büfében tengettem az időm, olvasgattam és okosan néztem ki a fejeből,izgalmas volt 16:30-tól ezt tevékenykedni 18:50ig. Angol is megvolt,lövésem sincs milyen lett.

 

Csütörtök: Azaz ma. Cöhh. Történelem. Remélem jókat makogtam,bár az olyan kérdésekkel,hogy mi a jelentősége annak,hogy Andrássy miért visel huszár ruhát,hát honnan a túróból tudjam,mint ahogy lövésem sincs,hogy Erzsébet királyné festményén mi ábrázolja a...a... basszus hogy egy szó nem jut eszembe.Mindegy.Csókolom-csókolom,ez is szóbelis lesz. Info letudva, powerpointal csináltam egy Battle Royaleos diát,tessék-lássék. Magyar nyelvtan: Minden nyelvtan vizsgán pánikrohamot kapok,ki érti ezt? Jelek és rendszerek,ezt kaptam. Az elején habkönnyű szép vonalakkal kezdtem,a végére egy olvashatatlan macskakaparás lett,és volt egy csomó mondat még a fejemben,amit azonban már nem tudtam leírni. De a lényeget azért oda firkáltam, hát ez történt istenem. 

Amúgy ráérő hosszú szünetekben elég sokat épültem társaimmal,persze,nemigen a kásokkal,mert azok annyira nem kommunikatívak felém,de az ellesek,akikkel összevontak minket, jól megértem magam. Hosszú volt,unalmas és nehéz. Holnap az úristennek se csinálok semmit, szellemileg teljesen kizsigereltek. Hétvégén átolvasgatom még a törit,hisz kérdez már mindent, még a francia forradalmat is,de azt hiszem,csak olvasgatás erejéig fogok vele jutni. Még 8-9 szóbeli,oszt csókolom,10.-én már nincs tanítás. Végre...Hihetetlen,de eljutottunk ide is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iseestars.blog.hu/api/trackback/id/tr834993896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása